• 29-05-2010, 18:35:17
    #10
    Şu anda -'li 2 tane domainim var yaklaşık 2.5 senelik pr değeri4 hit yaklaşık 8-9k arası siteyi google sevdikten sonra - felan hikaye..
  • 29-05-2010, 18:36:23
    #11
    alakadar olan arkadaslara teşekkürler..
  • 29-05-2010, 18:39:57
    #12
    experts-exchange.com başka birşey demiyorum
  • 30-05-2010, 01:29:22
    #13
    şuanda boşta olduğunu bildiğim "filmizle" içeren süper bir domain var ama film sitesinden bahsediyoruz. Pazar büyük, rekabet çok daha büyük. Bence biraz paraya kıyıp belli bir noktaya gelmiş film sitesi satın almak daha mantıklı. 1 senelik site alsan bile bu senin için büyük kÂr olur.

    yine de istiyorsan pm at, domaini söyleyebilirim.
  • 30-05-2010, 02:13:44
    #14
    bahadirhan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuanda boşta olduğunu bildiğim "filmizle" içeren süper bir domain var ama film sitesinden bahsediyoruz. Pazar büyük, rekabet çok daha büyük. Bence biraz paraya kıyıp belli bir noktaya gelmiş film sitesi satın almak daha mantıklı. 1 senelik site alsan bile bu senin için büyük kÂr olur.

    yine de istiyorsan pm at, domaini söyleyebilirim.
    sağolasın..hallettim
  • 30-05-2010, 02:20:51
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bagwell34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar..

    Yeni bir domain alacağım..ancak aradığım kelimeler dolu..ben de trelisini almayı düşünüyorum..

    örneğin ; filmizle dolu

    film--izle.com gibi alsam seo acısından sorun olur mu ? arada bir ya da iki tre olması birşeyi etkiler mi ?
    Geçende forex sitesi açsam diye domain aradım.

    forex.com
    forexforex.com
    forexforexforex.com
    forexforexforexforex.com
    forexforexforexforexforex.com

    adreslerinin hepsi alınmış.
    forexforexforexforexforexforex.com adresi nedense boşta kalmış.

    Böyle bir domain alıp site açmak doğru bir karar mı sizce

    Bence değil.

    Konu sahibinin sorusuna gelince tek - li domain bende aldım. Sevdiğim domainlerimden biridir. İlgilendikten sonra her domain işe yarar.
  • 30-05-2010, 02:24:19
    #16
    google - yi boşluk olarak görmüyormu?
    daha faydalı olması gerekmiyormu mantıken. aramalar film izle şeklinde oluyor. arada boşluk olduğu için - olan domain bu şekilde algılanmazmı?
  • 30-05-2010, 02:31:10
    #17
    seo-ve-domain.com bu şekilde bir domainim var hitleri iyi herhangi bir sorun yaşamadım 2 yıldır.
  • 30-05-2010, 11:50:36
    #18
    tre(-) olmasında sakınca olmaz.
    Çünki birde aranan kelimeye domain olursa birazda çalışarak hit ede edebilirsin.
    kategorileride tre(-) siz oyun-indir yerine oyunindir yaparsan faydası olabilir.