Konu
Domainde tre (-)olması zararlı mı ?
30-05-2010, 02:24:19
#16
ebroker
google - yi boşluk olarak görmüyormu?
daha faydalı olması gerekmiyormu mantıken. aramalar film izle şeklinde oluyor. arada boşluk olduğu için - olan domain bu şekilde algılanmazmı?