• 04-05-2010, 03:26:37
    #19
    Üyeliği durduruldu
    evet html olarak kaydedip denedim öyle çıkmıyor. ama özgünlük açısından bir faydası olur mu?
  • 04-05-2010, 08:48:14
    #20
    fatal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar, o site benim ve siteyi de ben kodladım

    eğer 1. methodu seçerseniz, kelimelerin eş anlamlıları parantez içinde çıkmak yerine <abbr title=""> içinde çıkar, yani kelimenin üstüne gelince eş anlamlısı çıkar, bu da metin de hiç bir değişikliğe yol açmaz, kullanıcıyı yormaz.

    örnek :

    <abbr title="Bir kimseyle karşılaşıldığında, birinin yanına gidildiğinde veya yanından uzaklaşıldığında kendisine söz ve işaretle bir nezaket gösterisi yapma, esenleme, merhaba.">selam</abbr> naber <abbr title="Soda veya potas katılmış silisli kumun ateşte eritilmesiyle yapılan sert, saydam ve çabuk kırılır cisim.">cam</abbr> <abbr title="Acıkmış olma">aç</abbr>

    bunu html olarak kaydedin anlayacaksınız bu yazdıgım şekil çıkmıyor yani browserda

    guzel bi dusunce (:
  • 04-05-2010, 09:37:46
    #21
    Mesele o script yada benzerinde degil mesele o scriptin kullandıgı veritabanını sahip olmak =) piyada hep tr ->eng benzeri db ler tr sözlük olarak db yok ni nerdeyse zamanında database kısmında o kadar aradım
  • 04-05-2010, 12:53:06
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Fatal'ın açıklamalarından sonra fikrim değişti. Kullanalım bakalım. Teşekkürler.
  • 04-05-2010, 12:59:40
    #23
    Enteresan.
  • 04-05-2010, 13:41:14
    #24
    Üyeliği durduruldu
    sedathut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    inanılmaz hızlı ve çok güzel yararlı özgün içerik eklemek için bir teknoloji türkiyede yeni girdi ama bu şuanda bir sır
    yakında duyarsınız.
    neymiş bu kadar sır olan şey ayrıca iki kişinin bildiği sır değildir
  • 04-05-2010, 15:13:58
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    karahann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neymiş bu kadar sır olan şey ayrıca iki kişinin bildiği sır değildir
    Söylemeyeceğim için lafı uzatarak arkadaşlar tarafından antipati görülmek istemiyorum
    ilk ben kullanmak istiyorum
  • 04-05-2010, 15:58:40
    #26
    sedathut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylemeyeceğim için lafı uzatarak arkadaşlar tarafından antipati görülmek istemiyorum
    ilk ben kullanmak istiyorum
    ben ikinci kullansamda sorun etmem yani
  • 04-05-2010, 16:09:28
    #27
    3 Olsam Bile Hiç Alınmam