sedathut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söylemeyeceğim için lafı uzatarak arkadaşlar tarafından antipati görülmek istemiyorum
ilk ben kullanmak istiyorum
ben ikinci kullansamda sorun etmem yani