karahann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neymiş bu kadar sır olan şey ayrıca iki kişinin bildiği sır değildir
Söylemeyeceğim için lafı uzatarak arkadaşlar tarafından antipati görülmek istemiyorum
ilk ben kullanmak istiyorum