• 12-04-2010, 02:56:28
    #19
    Üyeliği durduruldu
    bycapslock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler, peki yeniden değerlendirme de PageRank değerinin düşme şansı var mı?
  • 12-04-2010, 03:23:28
    #20
    cyberalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Espiri yapacam diye turkceyi katletmek mantiklimi sence ?
    diyene bak
  • 12-04-2010, 12:33:54
    #21
    DiS
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar sakin olun arkadaş bir espri yaptı arkasından sizde hemen kötülemek için uğraşıyorsunuz konuya başka yorum yapmayın

    Ayrıca ben seocuyum demedim kendimi geliştirmeye çalışıyorum sadece neden bu kadar şey yapılıyor? (rep veren arkadaşa diyorum ben seo cu d-e-ğ-i-l-i-m)
  • 12-04-2010, 12:39:56
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel Türkçemizi güzel kullansak, ne kadar güzel olurdu.
  • 12-04-2010, 12:40:19
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Pr. 2 Sitem 0a dustu geri bildirim istedim bakalim. Nolacak
  • 12-04-2010, 13:03:11
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ;D Benim 1 sitemin PR 3 den 0 olmuş;P demek bu index silinme dalgalanma Güncelleme bitmedini gösteriyor
  • 12-04-2010, 13:06:01
    #25
    Üyeliği durduruldu
    benim de artan sitem var. hiç şaşırmadım
  • 12-04-2010, 13:06:19
    #26
    cyberalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Espiri yapacam diye turkceyi katletmek mantiklimi sence ?
    Türkçe Espiriyle katledilebilecek kadar basit bir dilmi sence? + 7 kelimelik cümlede 7 hata yapmışsın.

    ugur_akgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel Türkçemizi güzel kullansak, ne kadar güzel olurdu.
    Bir espiri yaptık Türkçe katili olduk.
    R10da artık her konu içinde mutlaka Tdk göndermeleri oluyor.
    Tamam bende kızıyorum "g" yerine "q" - "v" yerine "w" gibi karakterler kullanılmasına ama sapla samanı karıştırmayın.
    Konuşmayayım diyorum ama her konuda böyle küçük ayrıntılara taklıp konu dışına çıkılıyor.
    peki düzeltiyorum ilk mesajımıda editliyorum "Googleın kafası Güzel" oldumu şimdi.
    şimdi sen imzandaki siteni kontrol et.

    (c) copyright 2007-2010 ıooı www.haritalar.web.tr
    Telif Hakkı

    Bu kadar küçük ayrıntılara takılıp saman altında buzağı aramanın anlamı yok.

    ilk mesajmıda düzeltiyorum konuları dağıtmayalım.
  • 12-04-2010, 13:29:18
    #27
    birdamla kardeşim mail işe yapıyor mu?

    Benim 400k indexim 10.200 indexe düştü günlerdir böyle