bycapslock adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yok Artık Pr Arttı!
36
●2.456
- 12-04-2010, 12:33:54Üyeliği durdurulduarkadaşlar sakin olun arkadaş bir espri yaptı arkasından sizde hemen kötülemek için uğraşıyorsunuz konuya başka yorum yapmayın
Ayrıca ben seocuyum demedim kendimi geliştirmeye çalışıyorum sadece neden bu kadar şey yapılıyor? (rep veren arkadaşa diyorum ben seo cu d-e-ğ-i-l-i-m) - 12-04-2010, 12:39:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Güzel Türkçemizi güzel kullansak, ne kadar güzel olurdu.
- 12-04-2010, 13:06:19Türkçe Espiriyle katledilebilecek kadar basit bir dilmi sence? + 7 kelimelik cümlede 7 hata yapmışsın.cyberalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir espiri yaptık Türkçe katili olduk.ugur_akgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10da artık her konu içinde mutlaka Tdk göndermeleri oluyor.
Tamam bende kızıyorum "g" yerine "q" - "v" yerine "w" gibi karakterler kullanılmasına ama sapla samanı karıştırmayın.
Konuşmayayım diyorum ama her konuda böyle küçük ayrıntılara taklıp konu dışına çıkılıyor.
peki düzeltiyorum ilk mesajımıda editliyorum "Googleın kafası Güzel" oldumu şimdi.
şimdi sen imzandaki siteni kontrol et.
(c) copyright 2007-2010 ıooı www.haritalar.web.tr
Telif Hakkı
Bu kadar küçük ayrıntılara takılıp saman altında buzağı aramanın anlamı yok.
ilk mesajmıda düzeltiyorum konuları dağıtmayalım.