• 12-04-2010, 13:57:28
    #28
    Üyeliği durduruldu
    cache adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    espirisi kalırmıydı?
    Boşverin hocam, zaten hep kaçırıyormuş ..
  • 15-04-2010, 16:01:39
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Schatten adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birdamla kardeşim mail işe yapıyor mu?

    Benim 400k indexim 10.200 indexe düştü günlerdir böyle
    valla pagerankımı düşürdüler 0 ra geri tarama isteği gönderdim. Yeniden taradılar sayfam pr3 oldu ve bir ço sayfamda prlendi.

    İndex konusuna gelincede benimde normalde 340 bin indexsim var. ama bazan bakıyorum 90 bin gösteriyor bazan bakıyorum 300 bin o konuyu daha henüz çözemedim

    ama şundan çok emin oldum. google botu sitenizi ziyaret ettiğinde siteniz hale güncelleniyorsa yazı felan giriyorsanız hitiniz düşmüyor. pr değeriniz 0 bile olsa düşmüyor. bunu bizzat ben kendim yaşadım.

    Haber sitem var sürekli güncel 4-5 dakikada bir muhakkak 3-4 tane haber giriliyor. ve ziyaretçi sayımda düşüş olmamıştı pr değerimi 0 yaptıgında 1-2 hafta kadar sıfır kaldı ziyaretçi sayım pr güncellemesinin oldugu gün dışında hiç düşmedi...
  • 15-04-2010, 21:10:01
    #30
    Üyeliği durduruldu
    cyberalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Espiri yapacam diye turkceyi katletmek mantiklimi sence ?
    Mantıklı değil ama, sen katletmeyi bırak öldürüp kefen giydirdin.
  • 15-04-2010, 21:39:53
    #31
    Ara güncellemeye denk gelmiş olabilir.

    Yada toolbarında sorun olabilir.
  • 16-04-2010, 02:35:05
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Benimde prler düştü bugün
  • 16-04-2010, 02:38:27
    #33
    Güncelleme oluyor.
  • 17-04-2010, 12:24:29
    #34
    Üyeliği durduruldu
    UbocekU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diyene bak
    ing. klavye kullanıyor kardeşim.
  • 17-04-2010, 12:30:49
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Şimdiden pr arttırmak istiyorsanız Bir güzel link almanızı tavsiye ederim Pagerank ara güncellemelerden artabilir..
  • 17-04-2010, 12:32:58
    #36
    benimde ingilizce site pr0 dan 1 oldu diğerleri 1-2-5 böyle problem yok bende.