arkadaşlar sakin olun arkadaş bir espri yaptı arkasından sizde hemen kötülemek için uğraşıyorsunuz konuya başka yorum yapmayın
Ayrıca ben seocuyum demedim kendimi geliştirmeye çalışıyorum sadece neden bu kadar şey yapılıyor? (rep veren arkadaşa diyorum ben seo cu d-e-ğ-i-l-i-m)