cyberalone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Espiri yapacam diye turkceyi katletmek mantiklimi sence ?
Türkçe Espiriyle katledilebilecek kadar basit bir dilmi sence? + 7 kelimelik cümlede 7 hata yapmışsın.

ugur_akgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel Türkçemizi güzel kullansak, ne kadar güzel olurdu.
Bir espiri yaptık Türkçe katili olduk.
R10da artık her konu içinde mutlaka Tdk göndermeleri oluyor.
Tamam bende kızıyorum "g" yerine "q" - "v" yerine "w" gibi karakterler kullanılmasına ama sapla samanı karıştırmayın.
Konuşmayayım diyorum ama her konuda böyle küçük ayrıntılara taklıp konu dışına çıkılıyor.
peki düzeltiyorum ilk mesajımıda editliyorum "Googleın kafası Güzel" oldumu şimdi.
şimdi sen imzandaki siteni kontrol et.

(c) copyright 2007-2010 ıooı www.haritalar.web.tr
Telif Hakkı

Bu kadar küçük ayrıntılara takılıp saman altında buzağı aramanın anlamı yok.

ilk mesajmıda düzeltiyorum konuları dağıtmayalım.