• 07-03-2006, 19:57:45
    #28
    deli_dana adlı üyeden alıntı:
    o zaman charset=iso-8859-9"> yu kaldırıyom
    yanlış seçim

    charset=windows-1254"> bu sadece windows işletimi ve internet explorer kullanan sistemlerde düzgün görüntülenirken
    charset=iso-8859-9"> daha evrensel bir kod.Diger işletim sistemlerindede siteniz sorunsuzca görüntülenir macOS ve linux ile sitenizi gezenler herhangi bir sorun yaşamaz+ diger browser kullananlarıda düşünün...
  • 07-03-2006, 20:04:01
    #29
    iyiwebtr adlı üyeden alıntı:
    2 charset meta tag de durmalı bence
    ikisinin durmasının mantıklı bir açıklaması yok.İkisini aynı anda kullanmanın zararını üste açıklamıştım.Dogru seçim
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=ISO-8859-9" /> bu kod.Hem evrensel bir kod hemde tüm işletim sistemleri ve browserlarda sorunsuz görüntülenme sağladıktan sonra charset=windows-1254"> bunu kullanmanın ne mantığı olabilir ki
  • 07-03-2006, 20:25:02
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    radmin, deli_dana'nın sorularına bu kadar sabırla cevap vermenin özel bir nedeni var mı
  • 08-03-2006, 08:45:54
    #31
    ünlü filozof ibrahim tatlıses'in dedigi gibi "Urfada oxford vardıda biz mi gitmedik ?"
    sen sordunda cevap vermedik mi
  • 08-03-2006, 15:11:24
    #32
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    radmin e katılıyorum daha genel iso bence. ploop bu forumlar makara kukara ama cidden guzel geciyor vesselam
  • 08-03-2006, 15:19:36
    #33
    ploop adlı üyeden alıntı:
    radmin, deli_dana'nın sorularına bu kadar sabırla cevap vermenin özel bir nedeni var mı
    internetin en sevimli,en şirin,en tatlı,en sempatik DANA'sıyım da ondan :P

    demek ki sevmiş beni hoş ben de onu sevdim...
    allah sizi inandırsın.. cidden bu radmin harbi kral adam o kadar millet geyik yapıyo bi terslediği yok diyodum kac gündür..

    bu arada bi forumdan banlanma DÜNYA REKORU BANA AİT EN FAZLA 15 dakka kalabilmiştim bi forumda