Konu
bunun zararı olur mu ??
08-03-2006, 15:11:24
#32
Ustad
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
radmin e katılıyorum daha genel iso bence. ploop bu forumlar makara kukara ama cidden guzel geciyor vesselam