ploop adlı üyeden alıntı:
radmin, deli_dana'nın sorularına bu kadar sabırla cevap vermenin özel bir nedeni var mı
internetin en sevimli,en şirin,en tatlı,en sempatik DANA'sıyım da ondan :P

demek ki sevmiş beni hoş ben de onu sevdim...
allah sizi inandırsın.. cidden bu radmin harbi kral adam o kadar millet geyik yapıyo bi terslediği yok diyodum kac gündür..

bu arada bi forumdan banlanma DÜNYA REKORU BANA AİT EN FAZLA 15 dakka kalabilmiştim bi forumda