Konu
bunun zararı olur mu ??
07-03-2006, 20:25:02
#30
ploop
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
radmin, deli_dana'nın sorularına bu kadar sabırla cevap vermenin özel bir nedeni var mı