Seo Neden İbaret? (Seocu = Lolocu) - Sayfa 4 - R10.net
  • 10-02-2010, 22:46:27
    #28
    raskors adlı üyeden alıntı
    Herkes tutturmuş seo seo seo! nedir bu seo neye dayanarak siz seo diyorsunuz?

    Google'da aranan anahtar kelimede üst sıralara çıkmak seo mudur? Neye göre seo dur?

    Seo yapmak için sadece backlink ve htaccess mı kasmaktır?

    Bazı web sitelerim için seo işlemi yaptırmak istiyorum ancak gel görki seo yapacak kişilerin burnu 10 karış havada. Ya işi yada parayı beğenmiyorlar. Yapacakları işlem pageranklı sitelerden link alımı olacakmış bunun dışarısında site içerisinde düzenlemeler yapılacakmış efem neymiş böyle imiş şöyle imiş 4 - 6 ay sürermiş falan filan. Demek istediğim yani herkes lafta seocuyum diye geçiniyor ama icraata gelince "LOLO"cu çıkıyor. Önce para isteniliyor daha sonra iş yapılır deniyor. Önce iş sonra para neden olmuyor parayı alıp LOLO LOLO yapılıyor falan filan. Kişisel bir yorumdur lütfen hakaret yada eleştri olarak algılamayın.

    Eğer seo link alımından ibaretse bizlerde link alarak seocu sayılabiliriz

    Bu durumda sizler ne düşünüyorsunuz düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim tşkler
    sana kısaca anlatıyım.

    piyasada herkesin yaptığını yaparsın, sürekli backlink alan, para saçan kişiler gibi belirli ve takıntılı şeyleri yaparsın. ve senin adına site sahibi derim. alacağın hit atıyorum 20k.

    piyasada herkesin yaptığından yanlızca bir kaç şeyi farklı yapar. ama öyle bir ince nüansdır ki bu, yanlızca o sivrilir. sürekli ondan bundan backlink almak değil, çıkmak istediği kelimede ona destek verecek siteden link alır. on page ve off page 'de kelime ve link yoğunluk dengelerinde o kadar ustadır ki, anasayfada neleri dizmesi gerektiğini ve hangi sıklık ile nerelerde güncelleme yapacağını çok iyi bilir. bunada SEOCU derim. bununda alacağı hit atıyorum 50k.

    kendi düşünceme ve uygulamalarıma göre konuşuyorum.

    işte tüm fark bu.
    Ey bedbaht nefsim! Acaba ömrün ebedî midir?
  • 10-02-2010, 22:48:14
    #29
    @digiklan

    Kimsenin aldığı para konusunda yorum yapmadım, isteyen istediği fiyata çalışır ve bunu kendi belirler bu konuda hemfikirim birşey demedim demem zaten.Sadece SEO için belli bir miktar dışarı akıtılması gerekiyorsa sürekli olarak belli bir yerlerde tutunmak için SEO tek kelimeyle ADAM AKILLI BACKLINK INŞAATIDIR derim.Bunun aksini iddia edemezler.

    Ayrıca şu sorunun cevabını vermiştim "NEDEN HER ARAMADA HERKESİN SİTESİ ÇIKMIYOR?"

    Her yiğidin yoğurt yiyişi farklıdır derler.SEO konusu ile ilgilenen her bireyin bildiği ortak bir bilgi topluluğu var.Ekstradan bilgi bildiğini iddia edenler tecrübeleri doğrultusunda bilinen yöntemi, farklı şekilde uygulamıştır yada bu ekstradan bildiği yöntem diğer yöntemler harici +1 +2 yi geçmez eminim ve bunlarında arama kriterlerini çok etkileyen birşey olmuycağına eminim çünkü TEMELİ BACKLINK.Neyse konudan uzaklaştım soruya tekrar gelince, her birey her bilgiyi doğru kullanamıyor ve yeterli sabrı gösteremiyor olabilir.Yada bu bilgileri yanlış şekilde yanlış strajiler ile uyguluyor olabilir bunlarda ilk sayfada olmamasına başlıca engeller olabilir.

    Ben ısrarla diyorum, burada gerçekten SEOcuyum arkadaşım ben sen kimsin diyen birisi varsa çıksın 20tane html tagın ne işe yaradığını sorayım bana doğru cevaplar versin.Ben bir daha konuşmucam kapağı alıcam kapatıcam bu kadar.
  • 10-02-2010, 22:58:37
    #30
    BackLinkci adlı üyeden alıntı
    SEO'cu Arkadaşların https://www.r10.net/google-optimizasy...e-kodlama.html Bu Konu İle İlgilenmelerini Rica Edebilirmiyim? Kimse Tek Yardım da Bulunmadı...
    http://www.zecinteraktif.com/
    Bu site ve sayfa size mi ait? Google hizmeti veriyor, optimizasyonu güçlü siteler yaptığınızı söyleyerek kurumsal işler alıyorsunuz para kazanıyorsunuz ve burada ücretsiz hayrına size süper fikirler ve öneriler verilmesini mi bekliyorsunuz?


    @justgo senin yazdıklarına muhalefet etmedin yanlış anlamışsın. Tam tersine çoğu söylediğine de katılıyorum. Sadece bu sitede seo denince backlink ping sitemap sef url den başka bir şey bilmeyenlere bir gönderme yaptım. Semantik yazmışsın. Bu sitede bunun anlamını bilmeyen bilse bile bu konuda hiç bir şey yapamayacak kadar diline yabancı insanlar var.
    Sana katılıyorum html tagleri ve hiyerarşisini bilmeyen çok insan var. Sitesinin kodları yerlerde sürünen bir sürü insan burada backlink sitemap ping link değişimi diye nafile çabalar içinde. Bunlar gerçekler.

    Ama seo sanıldığı kadar kolay bir iş değil. Emek, sabır, disiplin ve keskin bir zeka gerektirir. Eşit derecede emek ve sabır gösterenler içinde zekası daha kıvrak olanlar sıyrılır. Elimizdeki seocular böyle. Beğenmeyenler için pakistandan hindistanda bu işi daha ucuza yapanlar da mevcut ))
  • 10-02-2010, 23:01:48
    #31
    seo da bir sektördür ve işini iyi yapanda var yapmayanda.Bu size kalmış r10 da gördüğüm çoğu kişi SEO'cu ancak tabii ki biz kimin işini iyi yaptığını kimin yapmadığını da biliyoruz
  • 10-02-2010, 23:20:19
    #34
    seohocasi adlı üyeden alıntı
    öğrenmek için sordun herhalde

    Domain ile ilgili faktörler
    # Domain yaşı
    # Domain kaydının uzunluğu
    # Domain kayıt bilgisinin gizli olup olmadığı
    # Domainin coğrafi uzantısı olup olmadığı, örn : .de .co.uk gibi
    # Subdomain olup olmadığı
    # Domainin geçmiş kayıtları, Kaç kere Ip değiştirdiği
    # Domainin geçmişindeki sahiplerinin kayıtları, Kaç kere sahibinin değiştiği
    # Domainde anahtar kelimelerin geçip geçmediği
    # Domain Ip'si
    # Aynı Ip yi kullanan diğer domainlerin Seo puanları
    # Domainin diğer sayfalarda linklenmeden kaç kere geçtiği
    # Domainin google webmaster tools'tan coğrafi konum ayarlarının yapılı olup olmaması

    Server ile ilgili faktörler
    Site yapısı ile ilgili faktörler
    İçerik ile ilgili faktörler
    Sayfa içi linkleme ile ilgili faktörler
    Website ile ilgili faktörler
    Sayfa ile ilgili faktörler
    Anahtar kelime ile ilgili faktörler
    Dışarıya verilen linklerl ilgili faktörler
    Sayfanıza verilen linklerle yani backlinklerizle ilgili faktörler
    Ziyaretçilerin sitenizdeki davranışı ile ilgili faktörler
    Ceza, filtre veya manipulasyon yapmakla ilgili faktörler

    bunların detaylarını yazarsam sığmaz
    bu 200 taneyi yapınca kesin başarı geliyormu
  • 10-02-2010, 23:21:47
    #35
    Seo hit sağlamak mı demek oluyor yani. Google da 1. sayfaya ve 1. sıraya oturma işlemi dahil değil mi? Hit ile işimiz yokki gerçi

    protos78 adlı üyeden alıntı
    Piyasadaki seocularin zaten cok buyuk cogunlugu balon. Coluk cocugun 20TL'sini hacilamaya calisiyorlar. Yazik gunah.
    Hacı Seocular (20 milyonu indiregandi yapacan demi çakal "recep ivedik"ten alıntı laf)
    heahe o misal bizde yemiyoruz artık
  • 10-02-2010, 23:23:23
    #36
    bilgiliweb adlı üyeden alıntı
    bu 200 taneyi yapınca kesin başarı geliyormu
    problem sadece yapmak değil. kaliteli yapmak. zaten tüm sitelerdeki sıra değişimleri buna bağlı. yaptıkları bu maddeleri hangi siteler kaliteli yaptıysa onlar daha üst sırada yer alıyorlar.
    seo Sorularla Seo Kitabı Çıktı