• 03-01-2010, 00:07:39
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1.kategori-adi/id-konu-adi.html
    2.kategori-adi/konu-adi.html
    3.kategori-adi/konu-adi
    4.kategori-adi/id-konu-adi
    Bir arkadaşa seo yaptırcam sizce üstteki seçeneklerden hangisini seçmeliyim ?
  • 03-01-2010, 00:09:11
    #2
    Benim fikrimi sorarsan kategori-adi/icerik-adi/içerik-numarası
    < konu dışı olacak ama Sadece Kocaelisporlu olduğun için ayrıyeten tebrik ederim. >
  • 03-01-2010, 00:10:09
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kategori-adi/konu-adi.html
    gayet iyi bence.
  • 03-01-2010, 00:10:32
    #4
    izmitli4141 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim fikrimi sorarsan kategori-adi/icerik-adi/içerik-numarası
    < konu dışı olacak ama Sadece Kocaelisporlu olduğun için ayrıyeten tebrik ederim. >
    Peki niçin bunu öneriyorsunuz ? Özel bir sebebi var mı

    Eyv. teşekkür ederim
  • 03-01-2010, 00:12:56
    #5
    sanırım wp bence tarih ve ay da olursa daha iyi olur daha dogrusu bence degil wordpress tr sitesinde görmüştüm seo ayarları ile alakalı google disiplini sever ve ay ay acılmıs konular ayrı olursa daha iyi olur seo acısından yazmışlar
  • 03-01-2010, 00:14:47
    #6
    Sistem wp değil. Sistem dle olacak. Dle nedir bilmeyenler için downtr.net scripti olacak ancak script üzerinde oynamalar olacak
  • 03-01-2010, 00:14:50
    #7
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki niçin bunu öneriyorsunuz ? Özel bir sebebi var mı

    Eyv. teşekkür ederim
    Hocam kategorilerin url de olması bence önemli.
    konunun başlığının da kelimeler ile olması önemli.
    İçeriğini numaralandırman da hem duplicate olmaması hem de bir sıralama tarzı düşünebilirsin.Ama seo'sunu gerçekten çok beğendiğim ve sürekli takip ettiğim yabancı siteler böyle kullanıyor.
    Bence güzel bir başlıklama sistemi.Ama kendin uğraşıp bu şekilde bir başlık yaptın mı dersen ben hiç denemedim.Bunu da ekleyeyim.
  • 03-01-2010, 00:17:19
    #8
    Seoyu benim arkadaşım yapacak kendisi bunlardan birini seç dedi bende sizlere sorayım dedim. Yarın kendisi de burada olacak zaten tavsiyelerinizi inceleyip karar vereceğiz
  • 03-01-2010, 11:49:54
    #9
    Başka fikirleri olan ?