webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki niçin bunu öneriyorsunuz ? Özel bir sebebi var mı

Eyv. teşekkür ederim
Hocam kategorilerin url de olması bence önemli.
konunun başlığının da kelimeler ile olması önemli.
İçeriğini numaralandırman da hem duplicate olmaması hem de bir sıralama tarzı düşünebilirsin.Ama seo'sunu gerçekten çok beğendiğim ve sürekli takip ettiğim yabancı siteler böyle kullanıyor.
Bence güzel bir başlıklama sistemi.Ama kendin uğraşıp bu şekilde bir başlık yaptın mı dersen ben hiç denemedim.Bunu da ekleyeyim.