Konu
Hangisi daha iyi olur ?
03-01-2010, 00:09:11
#2
izmitli4141
Benim fikrimi sorarsan kategori-adi/icerik-adi/içerik-numarası
< konu dışı olacak ama Sadece Kocaelisporlu olduğun için ayrıyeten tebrik ederim. >