Konu
Hangisi daha iyi olur ?
03-01-2010, 00:10:32
#4
webzegs
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
izmitli4141 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim fikrimi sorarsan kategori-adi/icerik-adi/içerik-numarası
< konu dışı olacak ama Sadece Kocaelisporlu olduğun için ayrıyeten tebrik ederim. >
Peki niçin bunu öneriyorsunuz ? Özel bir sebebi var mı
Eyv. teşekkür ederim