izmitli4141 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim fikrimi sorarsan kategori-adi/icerik-adi/içerik-numarası
< konu dışı olacak ama Sadece Kocaelisporlu olduğun için ayrıyeten tebrik ederim. >
Peki niçin bunu öneriyorsunuz ? Özel bir sebebi var mı

Eyv. teşekkür ederim