R10'a ilk geldiğim günü hatırlıyorum. Ücretsiz hosttan forumum vardı. Ayrıca mailim mynet diye üye olamamıştım. 2 ay kadar dışarıdan takip ettim siteyi..
tebrik ederim arkadaşım bende kitabını baştan sona okumuştum çok faydalı bir başlangıç kitabı ama bir türlü işe koyulamadım çünkü zaman para ve bir webmasterde olması gereken bilgiler bende yok.