• 04-05-2007, 23:06:27
    #19
    Sizi tebrik eder, başarılarınızın devamını dilerim Deniz bey.
  • 04-05-2007, 23:12:56
    #20
    Kariyerine etki edecegine eminim
  • 04-05-2007, 23:30:28
    #21
    Ya bilmiyorum belki öyle süper bişi değildir ama ben bunu allar pullarım başvuruda birde dsvip dünya çapında bir dergi nede olsa..

    Yorumlarınız için teşekkür ediyorum..
  • 04-05-2007, 23:34:25
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tebrikler
    umarım daha fazlasını da yaparsın
  • 05-05-2007, 01:22:32
    #23
    Helal olsun kardeş
  • 05-05-2007, 08:18:06
    #24
    Tebrikler deniz inşallah başarıların devamı gelir..
  • 05-05-2007, 08:31:01
    #25
    Misafir
    Tebrikler, başarılarının devamını dilerim..
  • 05-05-2007, 08:34:19
    #26
    Tebrikler.Başarılarınızın devamını diliyorum.
  • 05-05-2007, 10:51:03
    #27
    Tebrik ederim, güzel bir gelişme hem R10 hem de senin adına...