• 05-05-2007, 12:22:44
    #28
    tebrik ederim başarılarının devamını dilerim
  • 05-05-2007, 12:27:50
    #29
    tebrikler
  • 05-05-2007, 13:25:38
    #30
    Tebrikler.Başarılarınızın devamını diliyorum.
  • 05-05-2007, 13:45:31
    #31
    çok başarılı olmuş takip edeceğim
  • 05-05-2007, 13:56:14
    #32
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    tebrik ederim bu büyük b ir başarı
  • 05-05-2007, 13:56:29
    #33
    başarılarınızn dvamını diliyorum
  • 05-05-2007, 21:24:51
    #34
    Bu arada yazının ikinci bölümüde çıktı. İkinci bölümde tasarım ile ilgili kısımda R10'da adını vermiştim. Orayıda yayınlamışlar..
  • 05-05-2007, 21:46:21
    #35
    WoM
    Üyeliği durduruldu
    Tebrikler arkadaşım 7 Mayıstada 3.Bölüm
  • 06-05-2007, 02:07:19
    #36
    Tebrikler yolun açık ola.