Konu
Kitabımız Chip'te Yayınlandı!!!
04-05-2007, 22:20:36
#15
The Hawk
R10'a ilk geldiğim günü hatırlıyorum. Ücretsiz hosttan forumum vardı. Ayrıca mailim mynet diye üye olamamıştım. 2 ay kadar dışarıdan takip ettim siteyi..