• 13-10-2009, 22:06:52
    Üyeliği durduruldu
    teknolojist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu iş bence toollar ile ilgili değil. Bu sitenin sürekli saldırı almasının başka nedenleri olduğunu düşünmeye başladım nedense...
    ne gibi nedenler
  • 14-10-2009, 17:27:47
    Merhaba R10,

    İlk olarak sitemize gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.Bildiğiniz üzere sitemiz yaklaşık 10 gündür kapalı durumda.Şuan ki kapanmanın saldırılarla bir ilgisi yoktur.Sunucu değişimi sırasında bazı sorunlar yaşanmıştır, bu yüzden gecikmeler olmuştur.Bunun dışında yeni interaktif sürüm çalışmalarımız devam etmektedir.

    Sitemiz en geç cumartesi günü aktif konuma getirilecektir.Problem durumunda sitemiz üzerinden ve @zeytech.net mail adresimizden bize ulaşmada gecikme yaşıyorsunuz.Bu yüzden " zeytech@dt.net.tr " mail adresini kullanarak bize istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

    Herkese sevgiler,
  • 14-10-2009, 17:30:58
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bilgilendirmeniz için teşekkürler Zeytech
  • 14-10-2009, 17:31:41
    zeytech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba R10,
    İlk olarak sitemize gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.Bildiğiniz üzere sitemiz yaklaşık 10 gündür kapalı durumda.Şuan ki kapanmanın saldırılarla bir ilgisi yoktur.Sunucu değişimi sırasında bazı sorunlar yaşanmıştır, bu yüzden gecikmeler olmuştur.Bunun dışında yeni interaktif sürüm çalışmalarımız devam etmektedir.
    Sitemiz en geç cumartesi günü aktif konuma getirilecektir.Problem durumunda sitemiz üzerinden ve @zeytech.net mail adresimizden bize ulaşmada gecikme yaşıyorsunuz.Bu yüzden " zeytech@dt.net.tr " mail adresini kullanarak bize istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.
    Herkese sevgiler,
    en altta bende şimdi zeytech isimli üyeyi gördüm acaba dedim gerçekten zeytech.net in sahibi mi ki gördüm ki öyleymiş sabırsızlıkla açılmasını bekliyoruz.
  • 14-10-2009, 18:20:50
    Türk webmaster alemine mal olmuş bir siteyi, tekrardan açık görmek mutluluk verecektir. İyi çalşmalar.
  • 14-10-2009, 18:27:35
    Selamlar,

    Saldırılarla bir ilgisi olmadığına sevindim, Fakat sorunların olduğuna üzüldüm diyebilirim. Umarım bir anca tekrar site Aktif duruma gelebilir.
  • 15-10-2009, 01:11:56
    Aglamaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar,
    Saldırılarla bir ilgisi olmadığına sevindim, Fakat sorunların olduğuna üzüldüm diyebilirim. Umarım bir anca tekrar site Aktif duruma gelebilir.
    Bildiğim kadarı ile saldırılardan daha az etkilenecek daha iyi bir sunucuya geçiliyor birkaç günü atlattıktan sonra daha hızlı ve daha az saldırı alan bir Zeytech karşımızda olacak
  • 15-10-2009, 01:17:21
    Bizlerde bunu bekliyoruz, teşekkürler.
  • 15-10-2009, 01:22:00
    Üyeliği durduruldu
    zeytech cumartesini Dort Gozle beklıyorummmm