• 08-10-2009, 09:49:15
    Allah belalarını versin diyorum ne istiyorsunuz siteden bırakın yararlanalım bir yerinize mi batıyor? Bu ne adiliktir anlamıyorum arkadaşlar. Bizim kaliteli hizmet almamızı istemiyorlar bağzı kişiler :@
  • 08-10-2009, 23:55:25
    Başarılı bir işi çekemeyen bir çok kişi ve kişiler vardır, ama buna yine site kurucuları bir çare bulmak zorundalar.
  • 09-10-2009, 07:05:48
    Bu kadar üzülüyorsanız paypaldan bağış yapın adam gibi bi sunucuya geçsinler
  • 09-10-2009, 10:43:46
    gene indirmişler gibi gözüküyor sunucuyu
  • 09-10-2009, 12:25:20
    evet backlink sorgulaması yapcam detaylı yapamıyorum çünkü zeytech kapalı, çocukların önünü kapatmaya çalışıyorlar sürekli
  • 09-10-2009, 12:55:11
    Üyeliği durduruldu
    rezillik ya meyve veren ağacı taşlamak oluyor bunların yaptığı
  • 09-10-2009, 13:14:49
    zeytech 1 senedir kapanıp açılıyor.Ama Türkler Bu siteye Sahip cıkmalı Zeytech gibi site yok..
  • 09-10-2009, 14:00:25
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zeytech 1 senedir kapanıp açılıyor.Ama Türkler Bu siteye Sahip cıkmalı Zeytech gibi site yok..
    nasıl sahip çıkcazki?, senin benim yer sağlayıcımda adamlar scriptlerini kurarlarmı hayır, sorf gibi d-dos a dayanıklı bir yer bulsunlar ama oda çok maliyetli olcak adamlara, acık olduğunda reklamlara tıklanıyordur bağışta yapılıyordur diye tahmin ediyorum çünkü herkes destek olalım diyor ama nasıl olunabilecekki linklerinimi ekliyeceğiz sitelerimize
  • 09-10-2009, 17:07:35
    _BaCKDOoR_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar üzülüyorsanız paypaldan bağış yapın adam gibi bi sunucuya geçsinler
    Yapmadıgımızı nerden biliyorsun ?