bu konunun sabitlenmesi ironik, bir o kadar da doğru olmuş.
Zeytech'i en son sorunsuz kullandığımda 1,5 yıl önceydi sanırım. Başarılı da bir site. Başarılı ki r10 da açılıp kapanması defalarca konu oldu, demek webmasterlar seviyor, takip ediyor. Ama böyle bir sitenin bu kadar amatörce yönetilmesi bana çok yanlış geliyor. Türk webmasterlar birbirini çekemiyor falan doğrudur da Türkiye'de alanında lider olan kaç site saldırıdan dolayı sürekli açılıp kapanıyor ki?
Velhasıl kelam, ingilizce versiyonu ile dünyaya açılabilecek bir site, bu halde olması beceriksizlik bence.
Zeytech Açıldı / Kapandı Topigi
497
●27.854
- 06-10-2009, 21:46:03Üyeliği durdurulduhttps://mail.zytech.net/exchweb/bin/...ange/&reason=0 zytech e girerken bu cıkıuyor acaba bu nedendır ?
- 06-10-2009, 22:04:14Webmasterlar arasında markalaşmış bir site olduğunu söyleyebiliriz, alexa 16k falan. bu da paraya dönüştürülebilir. Biraz büyük oynayıp adam gibi bir sunucuya geçip kapalı kaldığı süreyi minimuma indirse ingilizce desteğiyle birlikte sunucu parasını katlayacak karlar elde edebilir eminim. ukalalık olsun diye söylemiyorum benim de sevdiğim bi siteydi ama işte...AgLaMaZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-10-2009, 22:30:09Üyeliği durdurulduaynı sunucularda barınıyoruz. O sayede haftaada 1 ip block ban alıyor ve 20 k hitli sitelerimiz 3-4 gün kapalı kalıyor.
görünce yazayım dedim