bu konunun sabitlenmesi ironik, bir o kadar da doğru olmuş.
Zeytech'i en son sorunsuz kullandığımda 1,5 yıl önceydi sanırım. Başarılı da bir site. Başarılı ki r10 da açılıp kapanması defalarca konu oldu, demek webmasterlar seviyor, takip ediyor. Ama böyle bir sitenin bu kadar amatörce yönetilmesi bana çok yanlış geliyor. Türk webmasterlar birbirini çekemiyor falan doğrudur da Türkiye'de alanında lider olan kaç site saldırıdan dolayı sürekli açılıp kapanıyor ki?
Velhasıl kelam, ingilizce versiyonu ile dünyaya açılabilecek bir site, bu halde olması beceriksizlik bence.