• 20-08-2009, 13:30:25
    #73
    WeBMaHMuT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aspx kullanmaya devam ederse, Hep kapanacaktır
    Hadi canım ciddimisin?
    Niye bir açıkla bakalım
  • 20-08-2009, 13:34:00
    #74
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Umarım kapanmaz.
  • 20-08-2009, 13:55:11
    #75
    Üyeliği durduruldu
    Ben baktımda güzel yermiş kapanmaz bir daha inşallah.
  • 20-08-2009, 15:02:17
    #76
    Umarım bir daha kapanmaz. Tekrardan hayırlı olsun diyelim. Zeytech'e teşekkürler.
  • 20-08-2009, 15:11:01
    #77
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlı olsun. güzel bir haber
  • 22-08-2009, 13:03:10
    #78
    Zeytech yine gümledi açılmıyor bende...
  • 22-08-2009, 13:14:12
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Anarchist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zeytech yine gümledi açılmıyor bende...
    ağzını hayra aç açılır bir sorun yok
  • 22-08-2009, 13:34:06
    #80
    Üyeliği durduruldu
    suan acık zeytech
  • 22-08-2009, 13:43:18
    #81
    şu an açık inşallah bir daha kapanmaz