• 18-08-2009, 01:50:49
    #55
    metin_nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var mı daha iyisini bilen hayırlı olsun

    Daha iyisi çıkarılana kadar en iyisi bu
  • 18-08-2009, 01:53:29
    #56
    Üyeliği durduruldu
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunada katılıyorum

    kuru kuru sevgi olmaz dimi...
    e yani kardeş bizim halkımız yapmaz böyle şeyler, fuzuli fuzuli şeylere para verir ama faydalandığı bişeye bağış yapmaz..
  • 18-08-2009, 02:01:09
    #57
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha iyisi çıkarılana kadar en iyisi bu
    Desene en iyi zeytech kalacak hep [anlayana]
  • 18-08-2009, 02:05:12
    #58
    iLLness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Desene en iyi zeytech kalacak hep [anlayana]

    ee sitesi kapanıp açılıyor

    ama hizmeti süper

    yani: zeytech kapandığını buradan anlayabiliyoruz

    mesela: kimse benim sitelerimin kapandığını felan söylemiyo konu açıpta

    işte sitenin kalitesi buradan belli oluyor
  • 18-08-2009, 02:12:40
    #59
    Üyeliği durduruldu
    alternatif bir site hazirliyorum arkadaslar
  • 18-08-2009, 02:13:33
    #60
    kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alternatif bir site hazirliyorum arkadaslar

    seninde kapanıp açılmasın
  • 18-08-2009, 02:14:05
    #61
    Üyeliği durduruldu
    kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alternatif bir site hazirliyorum arkadaslar
    yazılımı sen mi kodluyorsun yoksa hazır scriptleri birleştirip mi yapıcan ? eğer 2. dediğimi yapıcaksan boşu boşuna yapma
  • 18-08-2009, 02:21:05
    #62
    Üyeliği durduruldu
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seninde kapanıp açılmasın
    sorun cikacagini zannetmiyorum

    Kavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazılımı sen mi kodluyorsun yoksa hazır scriptleri birleştirip mi yapıcan ? eğer 2. dediğimi yapıcaksan boşu boşuna yapma
    toplama degil hocam emin ol zaten yakinda actigimda duyurusunu yapacagim, 2 aydir parasini topluyorum zaten
  • 18-08-2009, 02:23:28
    #63
    herkes 1 dolar bagış yapma tamamdır iş zaten