ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
seninde kapanıp açılmasın
sorun cikacagini zannetmiyorum

Kavi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazılımı sen mi kodluyorsun yoksa hazır scriptleri birleştirip mi yapıcan ? eğer 2. dediğimi yapıcaksan boşu boşuna yapma
toplama degil hocam emin ol zaten yakinda actigimda duyurusunu yapacagim, 2 aydir parasini topluyorum zaten