• 18-08-2009, 02:24:43
    #64
    OrlUysl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sahibi sen misin ?
    konuyu açan kişi olma ihtimali yüzde kaç bütün smileyleri kullanasım geldi niye
  • 18-08-2009, 03:12:59
    #65
    Açılması iyi oldu kapanmaz inşallah
  • 19-08-2009, 15:30:07
    #66
    yine açıldı. yine kapanır ( umarım hiç kapanmaz ). zeytech artık çok tanınana bir site. önlem almalı bence ve hızına yenilikler katmalı sitede pagerank sorgularken v.s çok hızlı olmalı tekrar hoşgeldin zeytech.
  • 19-08-2009, 15:31:58
    #67
    zeytech siz olmuyor ya
  • 20-08-2009, 02:03:10
    #68
    Gerçekten iyi oldu arada deniyordum kapalı oluyordu açılmış meğersem hayırlı uğurlu olsun
  • 20-08-2009, 02:10:34
    #69
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun
  • 20-08-2009, 02:15:10
    #70
    mükemmel bir site bana faydası cok.inş. bir daha kapanmaz
  • 20-08-2009, 02:37:42
    #71
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hoş geldin ZeyTech!
  • 20-08-2009, 03:44:46
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Aspx kullanmaya devam ederse, Hep kapanacaktır