Zeytech Açıldı / Kapandı Topigi
497
●27.854
- 20-10-2009, 20:24:49Merhaba,
Geç açıklama için özür dileriz.Yeni versiyon V4 ile ilgili bazı çalışmalarımız oldu.Sitemizi cumartesi günü yeni versiyonda aktif etmeyi planlıyorduk.Ancak bazı eksiklikleri farkettik bu yüzden gecikme yaşandı.
zeytech.net en geç 1 saat içinde aktif konuma getirilecektir.Bir süre daha mevcut versiyon ile devam edilecek.Yeni versiyon eksiklikleri giderildiğinde ise V4 e geçiş yapılacaktır.
İlginiz için teşekkür ederiz. - 20-10-2009, 20:30:58
- 20-10-2009, 20:33:13ah usta ya 1 haftadır bu yazıyı bekliyordukzeytech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

kolay gelsin.
