zeytech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Geç açıklama için özür dileriz.Yeni versiyon V4 ile ilgili bazı çalışmalarımız oldu.Sitemizi cumartesi günü yeni versiyonda aktif etmeyi planlıyorduk.Ancak bazı eksiklikleri farkettik bu yüzden gecikme yaşandı.
zeytech.net en geç 1 saat içinde aktif konuma getirilecektir.Bir süre daha mevcut versiyon ile devam edilecek.Yeni versiyon eksiklikleri giderildiğinde ise V4 e geçiş yapılacaktır.
İlginiz için teşekkür ederiz.
ah usta ya 1 haftadır bu yazıyı bekliyorduk
kolay gelsin.