Allah belalarını versin diyorum ne istiyorsunuz siteden bırakın yararlanalım bir yerinize mi batıyor? Bu ne adiliktir anlamıyorum arkadaşlar. Bizim kaliteli hizmet almamızı istemiyorlar bağzı kişiler :@