Merhaba R10,
İlk olarak sitemize gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederiz.Bildiğiniz üzere sitemiz yaklaşık 10 gündür kapalı durumda.Şuan ki kapanmanın saldırılarla bir ilgisi yoktur.Sunucu değişimi sırasında bazı sorunlar yaşanmıştır, bu yüzden gecikmeler olmuştur.Bunun dışında yeni interaktif sürüm çalışmalarımız devam etmektedir.
Sitemiz en geç cumartesi günü aktif konuma getirilecektir.Problem durumunda sitemiz üzerinden ve @zeytech.net mail adresimizden bize ulaşmada gecikme yaşıyorsunuz.Bu yüzden "
zeytech@dt.net.tr " mail adresini kullanarak bize istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.
Herkese sevgiler,
en altta bende şimdi zeytech isimli üyeyi gördüm acaba dedim gerçekten zeytech.net in sahibi mi ki gördüm ki öyleymiş sabırsızlıkla açılmasını bekliyoruz.