CumhuriyeT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biraz abartıyor muyum?
18
●1.058
- 13-06-2009, 21:54:00hocam diyorumya aynı sorun bende de var. 23 nisanda actıgım sitede site içeriğini kendim özgün yazdığım halde etiket yüzünden filitreye girdim. 10 tane fazla yeni acılan site için. ve inceledim etiketlerinizi hep diyelimki soyle. adsense ***, adsense **** ***, adsense ****, yani ana kelimeye odaklı cümleler türetmisiniz spamdan bi farkı yok bu etiketlerin.
- 13-06-2009, 21:55:50tamam teşekkür ederim uyarın için.sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar şeyi silme imkanım yok dikkat edeceğim artık mecbur... - 13-06-2009, 21:56:15rica ederim.CumhuriyeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2009, 22:02:18Üyeliği durduruldu10 etiket çok değil bence konu başı, yalnız arkadaşların dediği gibi indexe yönelik etiketi alakasız yazılarda kullanma. Sadece yazı ile alakalı etiketler kullanCumhuriyeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-06-2009, 22:16:45Şimdi benim kafam karıştı "elitgenclik" arkadaşın dediğiyle...
Tamam alakasız kelimeler olmasın ama 10 tane alakalı etiket olsun böyle de oluyor mu yani? - 13-06-2009, 22:32:46Arkadaş, her konu için etiket girmek zorunda değilsin, konuyla direk alakalı olduğunu düşündüğün tek bir kelimeyi etiket yapman kâfi, gerekli değilse asla etiket girme.CumhuriyeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-06-2009, 08:51:03siz bunu denedinizmi bilgi veriyorsunuz . benim başıma geldi diyorum. yeni acılan sitede boyle cok etiket kullanırsanız %100 filitreye düşer. üstelik yeni dediğim site 23 nisanda kurukmuştu ve konularda özgün kendim ekliyordum, sırf etiket yüzünden filitreye girdi.HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle