• 13-06-2009, 21:54:00
    #10
    CumhuriyeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ortalama şuan 1 konuya yaklaşık 10 tane etiket girmişim. sorun çıkar mı yani?
    hocam diyorumya aynı sorun bende de var. 23 nisanda actıgım sitede site içeriğini kendim özgün yazdığım halde etiket yüzünden filitreye girdim. 10 tane fazla yeni acılan site için. ve inceledim etiketlerinizi hep diyelimki soyle. adsense ***, adsense **** ***, adsense ****, yani ana kelimeye odaklı cümleler türetmisiniz spamdan bi farkı yok bu etiketlerin.
  • 13-06-2009, 21:55:50
    #11
    sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam diyorumya aynı sorun bende de var. 23 nisanda actıgım sitede site içeriğini kendim özgün yazdığım halde etiket yüzünden filitreye girdim. 10 tane fazla yeni acılan site için. ve inceledim etiketlerinizi hep diyelimki soyle. adsense ***, adsense **** ***, adsense ****, yani ana kelimeye odaklı cümleler türetmisiniz spamdan bi farkı yok bu etiketlerin.
    tamam teşekkür ederim uyarın için.
    o kadar şeyi silme imkanım yok dikkat edeceğim artık mecbur...
  • 13-06-2009, 21:56:15
    #12
    CumhuriyeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tamam teşekkür ederim uyarın için.
    rica ederim.
  • 13-06-2009, 22:02:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    CumhuriyeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaÅŸlar,
    Ben Webmaster Semtine Hoş Geldiniz! un sahibiyim siteyi daha yeni açtım...
    Şuan 109 konu ve 1013 etiket var. Sizce etiketleri bu kadar fazla girmem Google'da üst sıralarda gözükmeme ne kadar fayda sağlar.
    Not: Lütfen sitemdeki eksikleri bana bildirin.
    10 etiket çok değil bence konu başı, yalnız arkadaşların dediği gibi indexe yönelik etiketi alakasız yazılarda kullanma. Sadece yazı ile alakalı etiketler kullan
  • 13-06-2009, 22:16:45
    #14
    Şimdi benim kafam karıştı "elitgenclik" arkadaşın dediğiyle...
    Tamam alakasız kelimeler olmasın ama 10 tane alakalı etiket olsun böyle de oluyor mu yani?
  • 13-06-2009, 22:32:46
    #15
    CumhuriyeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi benim kafam karıştı "elitgenclik" arkadaşın dediğiyle...
    Tamam alakasız kelimeler olmasın ama 10 tane alakalı etiket olsun böyle de oluyor mu yani?
    Arkadaş, her konu için etiket girmek zorunda değilsin, konuyla direk alakalı olduğunu düşündüğün tek bir kelimeyi etiket yapman kâfi, gerekli değilse asla etiket girme.
  • 14-06-2009, 02:06:43
    #16
    Tavsiyem 1 konuya (eğer geniş kapsamlı bir makale ise) maksimum 3-4 etiket girmeniz. Bu 10-12 etiket kullanmanız , tam olarak içerik karşılığı vermeyeceğinden dolayı filtre sebebi olabilir.
  • 14-06-2009, 23:18:38
    #17
    ana link ile alakalı olursa 20 tanede olsa tag sorun olmaz . Mesele ana link güzel resimler : sen tag olarak,inek resimleri, araba resimleri , gül resimleri gibi taglar atarsan yararı olacaktır.
  • 15-06-2009, 08:51:03
    #18
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ana link ile alakalı olursa 20 tanede olsa tag sorun olmaz . Mesele ana link güzel resimler : sen tag olarak,inek resimleri, araba resimleri , gül resimleri gibi taglar atarsan yararı olacaktır.
    siz bunu denedinizmi bilgi veriyorsunuz . benim başıma geldi diyorum. yeni acılan sitede boyle cok etiket kullanırsanız %100 filitreye düşer. üstelik yeni dediğim site 23 nisanda kurukmuştu ve konularda özgün kendim ekliyordum, sırf etiket yüzünden filitreye girdi.