Merhaba arkadaşlar,
Ben
Webmaster Semtine Hoş Geldiniz! un sahibiyim siteyi daha yeni açtım...
Şuan 109 konu ve 1013 etiket var. Sizce etiketleri bu kadar fazla girmem Google'da üst sıralarda gözükmeme ne kadar fayda sağlar.
Not: Lütfen sitemdeki eksikleri bana bildirin.
10 etiket çok değil bence konu başı, yalnız arkadaşların dediği gibi indexe yönelik etiketi alakasız yazılarda kullanma. Sadece yazı ile alakalı etiketler kullan