ortalama şuan 1 konuya yaklaşık 10 tane etiket girmişim. sorun çıkar mı yani?
hocam diyorumya aynı sorun bende de var. 23 nisanda actıgım sitede site içeriğini kendim özgün yazdığım halde etiket yüzünden filitreye girdim. 10 tane fazla yeni acılan site için. ve inceledim etiketlerinizi hep diyelimki soyle. adsense ***, adsense **** ***, adsense ****, yani ana kelimeye odaklı cümleler türetmisiniz spamdan bi farkı yok bu etiketlerin.