Konu
Biraz abartıyor muyum?
14-06-2009, 02:06:43
#16
Cesa
Tavsiyem 1 konuya (eğer geniş kapsamlı bir makale ise) maksimum 3-4 etiket girmeniz. Bu 10-12 etiket kullanmanız , tam olarak içerik karşılığı vermeyeceğinden dolayı filtre sebebi olabilir.