Sen Foruma Bu Soruyu Sormak İçinmi Üye Oldun..
Kendine " SeoDanismani " Demişsin Ama Sandbox`a Nasıl Düşülür Bilmiyorsun.
Bu Ne Perhiz Bu Ne Lahana Turşusu... Allah Aşkına
Diğer Arkadaşlarda Sanki Bu Sorunun Cevabı Diğer Webmaster`lara Faydalı Olacakmış Gibi Açıklamalı Şekilde Cevap Veriyor.
Çok Garip Doğrusu...
Ne Kadar Zamandır İnternet Aleminin İçindesindir Bilmem
Yada Ne Kadar Süredir Site Sahibisindir Onuda Bilmem
Bildiğim Birşey Var...
Sen Zaten Şimdiye Kadar Sandbox`a Düşmedim Dediğine Göre, Herşeyi Doğru Yapıyorsunki Düşmüyorsun.
Sen Bildiğin Yoldan Şaşma Kendini Bozma Bundan Sonrada Düşmezsin.