• 30-04-2009, 01:57:03
    #10
    Misafir
    grikurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En az 1 yıllık site ise kolay kolay bir halt olmaz bunuda yazalımda
    O zaman bende birşey var. Dmozda ekli 2 yıllık pr3 siteyi bile sandbox a düşürebiliyorum ben Sandbox seneyle alakalı birşey değil görüşündeyim. 4-5 yıllık siteyi düşürüp çıkaramayanlarda gördüm.
  • 30-04-2009, 01:59:16
    #11
    4 5 yıllık siteyi düşüren adamın klavyesini öpmek lazım
  • 30-04-2009, 02:06:00
    #12
    tvo
    Üyeliği durduruldu
    Spam sayfa ( iceriksiz ile alakalı bir cok sayfa yapma)
    Aşırı link degişimi ( baska sitelere kod ekletip kasma)
    Sitenden cok link cıkısı verme ( sitene kod ekleme)
    Tasarımı devamlı degiştirme ( meta taglarla devamlı oynama)
  • 30-04-2009, 02:16:51
    #13
    SeoDanismani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şimdiye kadar hiç sandboxa düşmedim. Heryerde sandboxtan kurtulmanın yolları yazılıyor çiziliyor. Ben farklı bir yaklaşım izlemek istiyorum. Sandboxa nasıl düşülür???
    Evet bu sorunun cevabını sandboxa düşen arkadaşlardan dinleyelim.
    Sandboxa Nasıl Düştünüz?
    Sen Foruma Bu Soruyu Sormak İçinmi Üye Oldun..
    Kendine " SeoDanismani " Demişsin Ama Sandbox`a Nasıl Düşülür Bilmiyorsun.
    Bu Ne Perhiz Bu Ne Lahana Turşusu... Allah Aşkına

    Diğer Arkadaşlarda Sanki Bu Sorunun Cevabı Diğer Webmaster`lara Faydalı Olacakmış Gibi Açıklamalı Şekilde Cevap Veriyor.
    Çok Garip Doğrusu...
  • 30-04-2009, 02:22:03
    #14
    MaD
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen Foruma Bu Soruyu Sormak İçinmi Üye Oldun..
    Kendine " SeoDanismani " Demişsin Ama Sandbox`a Nasıl Düşülür Bilmiyorsun.
    Bu Ne Perhiz Bu Ne Lahana Turşusu... Allah Aşkına

    Diğer Arkadaşlarda Sanki Bu Sorunun Cevabı Diğer Webmaster`lara Faydalı Olacakmış Gibi Açıklamalı Şekilde Cevap Veriyor.
    Çok Garip Doğrusu...
    son sözü söylemis zaten
  • 30-04-2009, 02:24:43
    #15
    bol bol konu çal..
  • 30-04-2009, 02:33:58
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar sadece bu konu hakkında bi konu olsun istedim.
    Henüz sandboxa hiç düşmedim deneyerekte öğrenmek istemedim ve bu konu için üyelik açtım evet.
    Olmadık konulardan banlanılabilyor bende forumu kullanıyorum zaman zaman alışverişler yapıyorum banlanmamak için bu şekilde konu açtım.
    Ok.

    Ama konu sandbox bir gün düşmemek için nasıl düşüldüğünüde dşenlerden öğrenmek lazım.

    Bir başkalarının sitelerinimi düşürmek istiyorsun gibi yazanlar var arkadaşlar birisinin sitesini düşürmek için yapabileceğiniz tek şey alakasız ve çöp sitelerden bol bol link almak bunu bilemeyecek insan var mı?

    Konuya mesaj yazmayacağım büyük ihtimal sadece okumakla yetineceğim.
    Lütfen konuyla ilgili yazılar beni eleştirmekten vazgeçin
  • 30-04-2009, 02:57:29
    #17
    SeoDanismani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sadece bu konu hakkında bi konu olsun istedim.
    Henüz sandboxa hiç düşmedim deneyerekte öğrenmek istemedim ve bu konu için üyelik açtım evet.
    Olmadık konulardan banlanılabilyor bende forumu kullanıyorum zaman zaman alışverişler yapıyorum banlanmamak için bu şekilde konu açtım.
    Ok.
    Ama konu sandbox bir gün düşmemek için nasıl düşüldüğünüde dşenlerden öğrenmek lazım.
    Bir başkalarının sitelerinimi düşürmek istiyorsun gibi yazanlar var arkadaşlar birisinin sitesini düşürmek için yapabileceğiniz tek şey alakasız ve çöp sitelerden bol bol link almak bunu bilemeyecek insan var mı?
    Konuya mesaj yazmayacağım büyük ihtimal sadece okumakla yetineceğim.
    Lütfen konuyla ilgili yazılar beni eleştirmekten vazgeçin
    Ne Kadar Zamandır İnternet Aleminin İçindesindir Bilmem
    Yada Ne Kadar Süredir Site Sahibisindir Onuda Bilmem
    Bildiğim Birşey Var...
    Sen Zaten Şimdiye Kadar Sandbox`a Düşmedim Dediğine Göre, Herşeyi Doğru Yapıyorsunki Düşmüyorsun.
    Sen Bildiğin Yoldan Şaşma Kendini Bozma Bundan Sonrada Düşmezsin.
  • 30-04-2009, 12:13:52
    #18
    CaCaLaPaNeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konuda bilgi verilmesini pek uygun bulmuyorum.Zira kendini akıllı sanan bir çok YARATIK diger insanların emeği ile oynayabilir.
    zaten bilen kendini akıllı sanan bir çok YARATIK bunu yapıyor. Ancak emeğinizin karşılığını almak istediğiniz aldığınız halde paranız verilmiyorsa, allaha havale etmek yerine sand a düşürmek daha mantıklı geliyor bana