Arkadaşlar sadece bu konu hakkında bi konu olsun istedim.
Henüz sandboxa hiç düşmedim deneyerekte öğrenmek istemedim ve bu konu için üyelik açtım evet.
Olmadık konulardan banlanılabilyor bende forumu kullanıyorum zaman zaman alışverişler yapıyorum banlanmamak için bu şekilde konu açtım.
Ok.
Ama konu sandbox bir gün düşmemek için nasıl düşüldüğünüde dşenlerden öğrenmek lazım.
Bir başkalarının sitelerinimi düşürmek istiyorsun gibi yazanlar var arkadaşlar birisinin sitesini düşürmek için yapabileceğiniz tek şey alakasız ve çöp sitelerden bol bol link almak bunu bilemeyecek insan var mı?
Konuya mesaj yazmayacağım büyük ihtimal sadece okumakla yetineceğim.
Lütfen konuyla ilgili yazılar beni eleştirmekten vazgeçin
Ne Kadar Zamandır İnternet Aleminin İçindesindir Bilmem
Yada Ne Kadar Süredir Site Sahibisindir Onuda Bilmem
Bildiğim Birşey Var...
Sen Zaten Şimdiye Kadar Sandbox`a Düşmedim Dediğine Göre, Herşeyi Doğru Yapıyorsunki Düşmüyorsun.
Sen Bildiğin Yoldan Şaşma Kendini Bozma Bundan Sonrada Düşmezsin.