CaCaLaPaNeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda bilgi verilmesini pek uygun bulmuyorum.Zira kendini akıllı sanan bir çok YARATIK diger insanların emeği ile oynayabilir.
zaten bilen kendini akıllı sanan bir çok YARATIK bunu yapıyor. Ancak emeğinizin karşılığını almak istediğiniz aldığınız halde paranız verilmiyorsa, allaha havale etmek yerine sand a düşürmek daha mantıklı geliyor bana