• 30-04-2009, 12:14:09
    #19
    Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen Foruma Bu Soruyu Sormak İçinmi Üye Oldun..
    Kendine " SeoDanismani " Demişsin Ama Sandbox`a Nasıl Düşülür Bilmiyorsun.
    Bu Ne Perhiz Bu Ne Lahana Turşusu... Allah Aşkına
    Diğer Arkadaşlarda Sanki Bu Sorunun Cevabı Diğer Webmaster`lara Faydalı Olacakmış Gibi Açıklamalı Şekilde Cevap Veriyor.
    Çok Garip Doğrusu...
    Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne Kadar Zamandır İnternet Aleminin İçindesindir Bilmem
    Yada Ne Kadar Süredir Site Sahibisindir Onuda Bilmem
    Bildiğim Birşey Var...
    Sen Zaten Şimdiye Kadar Sandbox`a Düşmedim Dediğine Göre, Herşeyi Doğru Yapıyorsunki Düşmüyorsun.
    Sen Bildiğin Yoldan Şaşma Kendini Bozma Bundan Sonrada Düşmezsin.
    tebrik ederim.
  • 30-04-2009, 12:35:04
    #20
    Üyeliği durduruldu
    şimdi dielimki adamın biri bana kıl gitti sandboxa düşürmek istedi alır oraya buraya ekler çöp sitelere sonrada düşürür öylede olmazmı
  • 30-04-2009, 12:38:38
    #21
    korkmam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi dielimki adamın biri bana kıl gitti sandboxa düşürmek istedi alır oraya buraya ekler çöp sitelere sonrada düşürür öylede olmazmı
    herşey o kadar kolay değil.öyle olsaydı r10 çokdan sandboxa düşerdi.Eğerki site açılalı 2-3 ay olduysa orasını bilemem
  • 30-04-2009, 12:39:38
    #22
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar öyle diyonuz da benim sitede nerden baksanız bi 40 tane geeksiz link var hiç bişey de olmadı :S
  • 30-04-2009, 13:41:26
    #23
    mEc
    Üyeliği durduruldu
    valla hiç birşey yapmadanda siteyi etkisiz hale getirebiliyor.
  • 03-05-2009, 06:27:46
    #24
    ilginç