Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen Foruma Bu Soruyu Sormak İçinmi Üye Oldun..
Kendine " SeoDanismani " Demişsin Ama Sandbox`a Nasıl Düşülür Bilmiyorsun.
Bu Ne Perhiz Bu Ne Lahana Turşusu... Allah Aşkına
Diğer Arkadaşlarda Sanki Bu Sorunun Cevabı Diğer Webmaster`lara Faydalı Olacakmış Gibi Açıklamalı Şekilde Cevap Veriyor.
Çok Garip Doğrusu...
Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne Kadar Zamandır İnternet Aleminin İçindesindir Bilmem
Yada Ne Kadar Süredir Site Sahibisindir Onuda Bilmem
Bildiğim Birşey Var...
Sen Zaten Şimdiye Kadar Sandbox`a Düşmedim Dediğine Göre, Herşeyi Doğru Yapıyorsunki Düşmüyorsun.
Sen Bildiğin Yoldan Şaşma Kendini Bozma Bundan Sonrada Düşmezsin.
tebrik ederim.