şimdi dielimki adamın biri bana kıl gitti sandboxa düşürmek istedi alır oraya buraya ekler çöp sitelere sonrada düşürür öylede olmazmı
herşey o kadar kolay değil.öyle olsaydı r10 çokdan sandboxa düşerdi.Eğerki site açılalı 2-3 ay olduysa orasını bilemem