"Araba" ile ilgiliyse çıkması çok normal. Çünkü içinde araba geçen bir kelimeden ötürü link veriyor. İçinde o kelime grubunu içermemesine rağmen taglara alakasız şeyler yazan yüzlerce webmastera göre çok daha güzel kullanıyor bu sistemi.
Sitesi yüzlerce siteden çalıntı içerik içeren alakasız sitelerden çok daha kaliteli bir sitedir bildirgeç. Bu kadar banlanacak site varken,Pilli Network'e tek kelime dahi söylemeye hakkınız yok.
etiket sistemini bu şekilde kullanmak doğrumu yani? Ben araba diye arattığımda ipod sürücülü oto teyp çıkacak bu ne kadar doğru ? veya müzik sistemi yazınca da aynı şekilde.. Müzik sistemiyle ipod çalan oto teyp'in hiç bir alakası yoktur. Tek ortak noktaları elektronik sistem olmaları... Bence bu çok yanlış bir şey..