yazılan içerikle ilgisi olmayan tag kullanımının google tarafından cezalandırılacağını düşünmüyorum. google da bir yazılım sonuçta. ama merak ettiğim bazı arkadaşlar aşırı tag kullanımından olabilir demişler. bu aşırının bir yüzdesi ya da değeri var mıdır google için? bence ucu açık bi konu. yani bikaç tagın yeterli olduğu yazılar olduğu gibi öyle konular oluyor ki birbirinden farklı 10-15 tagla ancak ifade edilebiliyor (arama yapanlara hitap edebilmek için). bana göre doğru tag kullanımının uzun vadedeki yararı tartışılmaz. yanılıyor muyum yoksa