Alıntı
etiket sistemini bu şekilde kullanmak doğrumu yani? Ben araba diye arattığımda ipod sürücülü oto teyp çıkacak bu ne kadar doğru ? veya müzik sistemi yazınca da aynı şekilde.. Müzik sistemiyle ipod çalan oto teyp'in hiç bir alakası yoktur. Tek ortak noktaları elektronik sistem olmaları... Bence bu çok yanlış bir şey..
hiç dikkat etmiyonmu etiket kullanan sitelere bildirgeç en iyisi yine

diğerleri bir konu için 2 sayfa taglama yapıyolar bundan dolayı bişy olucanı sanmıyorum ama webrazzi tv deki kazanç roportajından bile olabilir zamazing'de gitmiş çünkü...