• 26-08-2008, 01:54:23
    #37
    Bence tamamen bu konudan dolayı google kızdı

    google'da hesap hatası | bildirgec.org
  • 26-08-2008, 01:56:26
    #38
    SoleKinG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makina işte bu napacan Zaten bir beni bide bildirgeci sevmiyo
    beni çok sevmiş anlaşılan
  • 26-08-2008, 02:21:48
    #39
    bence bildirgeçin birkaç gün önce serverları kapalıydı. google pr için kontrolü o gün yaptıysa anasayfadan bakıp siteyi göremeyince siteye 0 vermiştir. Bence sebebi bu.
  • 26-08-2008, 02:30:15
    #40
    BestBads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beni çok sevmiş anlaşılan
    Makina İşte ne bulduysa

    Ama ilk guncellemede düzelir bildirgec tabi bir hataları yoksa :S
  • 26-08-2008, 02:52:31
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    normal bunlar..
    bir sitemde pr n/a'dan pr 2 olmuş.
  • 26-08-2008, 05:28:44
    #42
    Üyeliği durduruldu
    ilginçtirki pr0 olan bi kaç sitem pr2 ye yükselmiş güncelleme yok ama bi kaç eksik gideriliyo olabilir
  • 26-08-2008, 09:33:18
    #43
    IPod Sürücülü Oto Teyp
    Etiketler: ipod receiver, ca ip500, fusionelectronics, fusion electronics, fusion, car audio, ca 1p500, ipod dock, teyp, oto teyp, müzik sistemi, oto müzik sistemi, audio, araba, otomobil, ipod, oled, dijital müzik çalar


    şu rezilliğe bir bakarmısınız, ben google yerinde olsam bütün pilli sitelerini arama sonuçlarından banlardım. Tek bir tane bile hit göndermezdim
  • 26-08-2008, 09:37:40
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anormal bişey yok. Tag sistemi denilen sistemi en iyi özümsemiş site idi. Ayrıca spam bir siteydi diyen arkadaşlara sadece gülüyorum (:
    Kendileri acaba kaç tane bildirgeç gibi kaliteli siteler yarattılar.
  • 26-08-2008, 10:16:12
    #45
    backdoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anormal bişey yok. Tag sistemi denilen sistemi en iyi özümsemiş site idi. Ayrıca spam bir siteydi diyen arkadaşlara sadece gülüyorum (:
    Kendileri acaba kaç tane bildirgeç gibi kaliteli siteler yarattılar.
    etiket sistemini bu şekilde kullanmak doğrumu yani? Ben araba diye arattığımda ipod sürücülü oto teyp çıkacak bu ne kadar doğru ? veya müzik sistemi yazınca da aynı şekilde.. Müzik sistemiyle ipod çalan oto teyp'in hiç bir alakası yoktur. Tek ortak noktaları elektronik sistem olmaları... Bence bu çok yanlış bir şey..