backdoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Anormal bişey yok. Tag sistemi denilen sistemi en iyi özümsemiş site idi. Ayrıca spam bir siteydi diyen arkadaşlara sadece gülüyorum (:
Kendileri acaba kaç tane bildirgeç gibi kaliteli siteler yarattılar.
etiket sistemini bu şekilde kullanmak doğrumu yani? Ben araba diye arattığımda ipod sürücülü oto teyp çıkacak bu ne kadar doğru ? veya müzik sistemi yazınca da aynı şekilde.. Müzik sistemiyle ipod çalan oto teyp'in hiç bir alakası yoktur. Tek ortak noktaları elektronik sistem olmaları... Bence bu çok yanlış bir şey..